:-)Doğanın Huzur Dolu Renkleri(-:


« | Anasayfa | »

FIKRALAR

Temel Doktorda

Temel hastalanmıştı. Doktora gitti, doktor Temel’in tedavisinin her gün parmaklanmak olduğunu söyledi. Temel bunu kimseye anlatamayacak kadar utandığı için mecburen her gün doktora gidip orada tedavi oluyordu.
Bir gün doktoru yerinde bulamayınca eve gidip durumu utana sıkıla karısına anlattı. Karısı ona tedaviyi doktoru taklit ederek yapabileceğini söyleyince Temel tedaviyi tarif etmeye başladı:
-Karıcığım sol elini sol omzuma koy.Tamam.Sağ elini de sağ omz…?¦.?”
Temelin jeton düştü:
-Uyyyy Doktur yedum senu..

———————————————————————————————

Elektroşok 
Cennete kabul odasının kapısı çalınmış,
görevli Melek kapıyı açmış, içeri bir adam girmiş, \”Buyrun..\” demiş Melek.
Adamın \”Efendim ben..\” demesiyle kaybolması bir olmuş..
Aradan biraz geçmiş, tekrar kapı vurulmuş, Melek kalkıp kapıyı açmış ki aynı adam.. \”Esasında şimdi..\” demiş ve tekrar kaybolmuş..
Bir iki dakika sonra yine kapı vurulması, yine aynı adam daha ağzını açmadan kaybolunca \”Yeter ama..\” demiş Melek kızarak, \”Kardeşim dalga mı geçiyorsunuz benimle?..\”
\”İnanın niyetim o değil efendim..\” demiş adam giderek uzaklaşan bir sesle, \”Aşağıda beni hayata döndürmek için doktorun biri elektroşok yapıyor..!\”

———————————————————————————————

Şaka 

Laz’ın biri, takasının içinde oturmuş, Allah’a yal­ varmaktadır:
— Allahum, bu cün tuttuğum ilk paluğu pi fakire
vereceğum, der.
Ve lâz oltasını atarak beklemeye başlar. Neden sonra oltayı çeker. Bakar ki bir de ne görsün? Ucunda koskocaman bir balık!
— Haçan hiç pu da fakire verulur mu daa!
Birden balık bir çırpınışta oltadan kurtulur ve denize atlar. Lâz üzgün ve şaşkın:
— Allahum, ben şakacıktan demuştum daa… der.

——————————————————————————————– 


Bir Cevap Yazın

